Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Νέα μόδα!- New trend

Γεια σου μπλογκογειτονιά!

Σήμερα θα σας παρουσιάσω τα νέα μου βραχιολάκια!

Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένη, γιατί από καιρό στριφογύριζε η ιδέα στο μυαλό μου και σήμερα επιτέλους υλοποιήθηκε!

Τα βραχιολάκια μου λοιπόν είναι θεματικά, πολύχρωμα, χαρούμενα και φτιαγμένα από φερμουάρ... ναι καλά διαβάσατε... από φερμουάρ και με πολλή αγάπη!

Πάρτε πρώτοι μια ιδέα, γιατί φέτος θα φορεθούν πολύ...



Αγαπώ τις τσάντες!

I love handbags!


Νέα μόδα μου μυρίζεται...



Θέλετε να παίξουμε τέννις;

Would you like to play tennis?




Hi bloggers!



Today I will show you my new bracelets!

I am very excited, because it has been long since the idea twirled in my head and now it is finally materialized!

The wristbands are thematic, colorful, cheerful and made out of zippers ... yes, you read correctly ... from zippers and with love!

Take a look, because this year you will not take them out of your wrist...



Βυθός!

Sea bottom!


New trend...



Φεγγαράκι μου λαμπρό!

Bright moon!


Και μερικά ακόμα...



Καρδιοχτύπια!

Heartbeating!




And some more...






Σήμερα θα φάμε ψαράκι!

Today we will have fish!





Λάτρης κιθάρας!

Guitar lover!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου